• Telfort
  • Online
  • Tele2
  • Ziggo
  • Stipte
  • KPN
  • XS4ALL
  • CanalDigitaal
  • Digitenne
  • UPC
  • Vodafone


Ziggo

Voer de onderstaande acties uit: Controleer of de Power schakelaar achter op de KPN Experia Box ingeschakeld is Controleer of de voedingsadapter in het stopcontact zit en dat de voedingsadapter aangesloten is op de KPN Experia Box Controleer of er wel spanning op het stopcontact, waar de voedingsadapter in zit, aanwezig is Zet de KPN Experia Box met de Power schakelaar uit en weer aan Branden er na bovenstaande controles nog geen lampjes op de KPN Experia Box bel dan de helpdesk. (0900-0244 0,10 euro per ...


Lees hier het complete antwoord

Hoewel elke computer met een ethernet(netwerk)aansluiting geschikt is, biedt KPN alleen ondersteuning voor Windows besturingssystemen vanaf Windows 98SE....


Lees hier het complete antwoord

Voer de onderstaande acties uit: Controleer of het aansluitsnoer tussen de splitter en de KPN Experia Box nog goed aangesloten is, let hierbij op of de stekkertjes goed aangedrukt zijn Controleer of het aansluitsnoer op de ADSL aansluiting, achter op de KPN Experia Box, is aangesloten Controleer of het aansluitsnoer op de modem aansluiting van de splitter is aangesloten Controleer of de verbinding van de splitter (LIJN) naar het ISRA punt nog intact is. Let hierbij op of de stekkertjes nog goed aangedrukt...


Lees hier het complete antwoord

Als wel het ADSL lampje brandt maar niet het Online lampje, dan is er wel een ADSL signaal aanwezig op uw aansluiting maar kan uw modem niet inloggen. Zet de KPN Experia Box met de Power schakelaar uit en weer aan. Heeft dit geen resultaat, reset de KPN Experia Box met behulp van de Reset schakelaar achter op de KPN Experia Box. Druk deze +/- 10 sec in met behulp van een puntig voorwerp. Let op! Als na een reset de KPN Experia Box weer functioneert zal deze nadat het Online lampje gaat branden na enkele seconden ...


Lees hier het complete antwoord

Druk hiervoor met een puntig voorwerp het Reset schakelaartje achter op de KPN Experia Box gedurende +/- 10 seconden in. Nadat de reset voltooid is zal de KPN Experia Box als deze aangesloten is op het ADSL netwerk automatisch de actuele configuratie ophalen via www.kpn.com....


Lees hier het complete antwoord

Voer een ping-test uit naar het IP-adres, 192.168.2.1, van de KPN Experia Box. Ga naar de DOS-prompt zie hierna. Voor Windows 98SE en Windows ME: 1. Klik op Start 2. Klik dan op Uitvoeren 3. Typ op de invulregel command in 4. Klik op OK 5. Ga verder bij voor alle Windows versies Voor Windows 2000 en Windows XP: 1. Klik op Start 2. Klik dan op Uitvoeren 3. Typ op de invulregel cmd in 4. Klik op OK Voor alle Windows versies: 1. Typ in het DOS-prompt window: ping 192.168.2.1 in 2. Druk op de Enter-...


Lees hier het complete antwoord

Het is niet mogelijk om de software versie van de KPN Experia Box uit te lezen. Deze wordt via www.kpn.com standaard voorzien van de laatste versie. Het automatisch upgraden van de KPN Experia Box vindt indien nodig plaats tussen 00:00u en 03:00u in de ochtend....


Lees hier het complete antwoord

U kunt 32 computers draadloos op uw Experia aansluiten. De KPN Experia Box heeft een ingebouwde switch met 4 ethernet aansluitingen. Wilt u meer dan 4 pc's gedraad aansluiten dan kan u op een ethernet aansluiting m.b.v. een extra ethernet hub of switch in principe net zoveel computers aansluiten als u wilt. Deze computers moeten wel beschikken over een ethernet aansluiting. Houdt u er echter rekening mee dat naar mate er meer computers worden aangesloten de snelheid van uw Internet verbinding door alle computers ge...


Lees hier het complete antwoord

Controleer eerst of u kunt internetten vanaf een op uw KPN Experia Box aangesloten computer Het kan zijn dat uw KPN Experia Box opnieuw is gereset, waarna de configuratie niet goed is bijgewerkt. Reset de KPN Experia Box handmatig door met een puntig voorwerp de resetschakelaar (met de spanning ingeschakeld) achter op de KPN Experia Box +/- 10 seconden ingedrukt te houden. Let op het ADSL lampje en het Online lampje. Eerst zal het ADSL lampje constant gaan branden daarna het Online lampje waarna de configuratie w...


Lees hier het complete antwoord

Nee, u kunt de KPN Experia Box niet los bestellen. Deze is onderdeel van een InternetPlusBellen abonnement....


Lees hier het complete antwoord

De USB aansluiting werkt volgens de USB 2.0 standaard en is compatibel met de USB standaard 1.1. De maximale doorvoersnelheid is 10 Mbps ...


Lees hier het complete antwoord

Deze aansluiting wordt tijdelijk gebruikt bij overname van uw huidige telefoonnummer. (Nummerportering) Zodra de KPN Experia Box is aangesloten kunt u al via VoIP uitgaande gesprekken voeren. Helaas duurt het gemiddeld 3 dagen voordat uw eigen nummer via VoIP binnenkomt. Om toch uw inkomende gesprekken binnen te laten komen op uw bestaande telefoon (installatie), wordt uw inkomende telefoonlijn hierop aangesloten. Zodra uw telefoonnummer ook via VoIP binnenkomt is deze verbinding niet meer nodig. (Deze kan gewoon a...


Lees hier het complete antwoord

Op de USB aansluiting van de KPN Experia Box kunt u een printer of een USB opslagapparaat (USB pen of USB harddisk) aansluiten. Deze zijn dan binnen uw netwerk te benaderen door alle computers, vanaf het internet is dit niet mogelijk. Let op! Pas als het USB lampje op de KPN Experia Box oplicht is uw USB apparaat gedetecteerd. Als het USB lampje niet oplicht is het mogelijk dat het betreffende USB apparaat niet geschikt is voor de KPN Experia Box, in dit geval heeft het geen zin om verder te gaan met een van de on...


Lees hier het complete antwoord

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen aan ShopADSL.nl. Heeft u een vraag? Kijk dan eerst in deze lijst voordat u contact met ons opneemt. Grote kans dat de vraag die u heeft al eens gesteld is en het antwoord daarop kunt u op deze pagina vinden. Selecteer een categorie of vraag in onderstaande lijst.